svar på kommentarer



svar : Väskan finns att köpa på http://www.nobodesign.se och kostar 4 499 :-



svar på fråga 1. Ja jag använder faktiskt 2 st av juicys parfymer och jag älskar dem, dem jag använder är dessa


svar på fråga 2. : Det har jag köpt på IKEA hehe, jätte fint är det.

svar på fråga 3. : Tack så mycket, Jeansen köpte jag på fiorucci och märket är MET, fast det var rätt så längesedan jag köpte dem, så dem finns nog inte kvar. Dem ljusrosa jeansen snackar jag om.


svar på fråga 4 : Jadu, jag själv tycker kräm vita är fint på palladium, och sen gröna, sen finns det lite beige färg på palladium och dem är grymt snygga !

svar på fråga 5 : Tack så jätte mycket, det blir jag glad av att höra :)
Jag använder inte så mycket hårprodukter till mitt hår, eller när jag plattar mitt hår så änvänder jag en jätte bra värme spray som man kan köpa på frisör salonger och sen så använder jag antingen oliv olja i håret efter jag plattat det för då blir det mer blankare, eller så har jag en annan kräm som jag köper på frisör salonger också. Annars så har jag inga andra produkter i håret, och smink använder jag bara maskara och som puder så använder jag id puder, bästa pudret enligt mig, men dyrt. Hoppas du fick svar på din fråga :)



den silvriga spray burken är värme spray som jag använder, den gör även så att håret är platt resten av dagen.
Och det röda brukar jag ta efter, luktar sjukt gott också hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0