skola imorgon.........

Igår var jag och mina fina vänner på bio Scre4m, den var faktiskt rätt så bra. Men så läskig var den inte, hoppade till lite ibland bara haha. Fast innan bion så åkte jag ju till askim så åkte vi hem till Linda så hon skulle fixa lite, men sedan så åkte vi till bion och han gubben i kassan var så rolig haha, helt dramaaa. Bara linda&alice som fattar hähä.

Bion slutade rätt sent så vi var väl hemma runt 20 i 1 eller något ? Haha jag var lite rädd då och då, och känslan av att kunna gå i shorts o tröja på den tiden var helt gryyyymt. Synd att skolan börjar imorgon, men men. Idag sov vi väldigt länge,men det var skönt. Tog bussen hem och nu har jag bara chillat och tagit vara på den sista lov dagen, ska snart hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga lite. Ska lägga mig tidigt idag, är lite trött.


Kommentarer
Postat av: KEBABRULLE<3

PROFILBILD VAFAN!?

2011-04-26 @ 14:35:29
Postat av: Lollo

åh vad fin bild!

2011-04-26 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0