PÅSKAFTON

Hej !
Kom nyss hem från 2 helt underbart fantastiska dagar med min finaste vän, Anna Leonora Mandorf. Jag har haft det underbart, roligt, och allt möjligt, kan ingenting annat än att vara lycklig när jag är med henne. Vi har haft två dagar med helt toppen väder, solat ute på terassen, ätit gott, rakat benen mitt på natten, spelat in låtar,dansat m.m.
Nu är jag hemma iallafall och ska alldeles strax hoppa in i duschen, känns så tomt utan henne. Buhuu!
Fast idag är det ju påskafton och det betyder att jag ska åka hem till mina söta kusiner, och fira påsk med släkten, kommer säkert bli jätte bra. Får se vad som händer efter, men jag tar det som det kommer. Ville bara säga att jag har haft två helt underbara dagar med världens BÄSTA vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0