jennifer & jolina

Hejsan!
Det var ett tag sedan nu, men väntar på att få en ny design och när jag fått den kommer jag att blogga som vanligt igen. Men idag har jag tränat på gymmet, 2 timmar. Duktig tjej! Sedan har jag bara varit hemma och fixat mig och ätit och lite sånt, nu alldeles strax ska jag ta bussen till stan där jag möter upp Jolina&Jennifer. Vi ska dra till någon fest, men jag ska inte dricka för jag är nyttig hehe, nä men visste ni att det är sjukt onyttigt med alkohol ? det är jätte mycket kalorier och socker.
Men nu har jag lite bråttom, imorgon har jag tänkt att svara på lite frågor också, så håll utkik ! ♥
fin sommar bild på mig och min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0