home today

Hejsan !


Igår var jag verkligen jätte trött hela dagen och hade sån huvudvärk, helt sjukt. Så jag somnade typ klockan 9 på kvällen med smink och mina kläder på, ush så obehagligt. Men idag vaknade jag upp kl 11 typ, och jag glömde ju o ställa klockan igår, och så idag så vaknade jag upp med världens huvudvärk idag igen, och att jag är jätte förkyld. Så jag stannade hemma, och så fick jag plugga hemma istället. Jag har köpt en Odd molly kofta också,som ni ska få se. Är lite osäker på den, men men får se om jag behåller den eller inte. Nu ska jag nog plugga vidare, sen ska jag ge er feeeta sommarlåtar ! Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig! söt kofta! :)

2011-04-28 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0